Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA |
Autor: |
Valuštík, Jan
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o nízkonákladových komunikačních kampaních v prostředí internetových startupů na trhu v USA. Zjišťuje, do jaké míry jsou principy nízkonákladových komunikací známy a využívány mezi tvůrci startupů, zkoumá jejich efektivitu a definuje nejvyužívanější nástroje. V teoretické části je práce zaměřena na stanovení základní terminologie týkající se startupů, nízkorozpočtových komunikačních kampaní a internetového trhu v USA. V praktické části pak na analýzu realizovaných nízkonákladových kampaní a marketingový výzkum se zaměřením na internetové startupy v USA. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24034
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32349
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet