Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla |
Autor: |
Šťastná, Klára
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi profesionálních a neprofesio-nálních divadel, jejich zákazníkem a zevrubně i managementem. Teorie je poté aplikovaná na profesionální Divadlo Husa na provázku a neprofesionální divadlo Prkno. Výzkum se zaměřuje na vnímání těchto divadel u jejich diváků. Cílem práce je zjistit jak působí mar-ketingové komunikace profesionálních a neprofesionálních divadel na zákazníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24025
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32339
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet