Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Autor: Němčík, Tomáš
Vedoucí: Sasínková, Martina
Abstrakt: Práce se zabývá marketingovou komunikací Fakulty managementu a ekonomiky Univerzi-ty Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické rovině charakterizuje používanou terminologii a formuluje obecné základy marketingové komunikace, v praktické části analyzuje současný stav a projektuje jeho zlepšení či zefektivněné. Výsledné návrhy, vycházející z teoretické a analytické části, jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24007
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29623


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
němčík_2013_dp.pdf 5.715Mb PDF Zobrazit/otevřít
němčík_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
němčík_2013_op.doc 265Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet