Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům |
Author: |
Miklová, Veronika
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit projekt marketingové komunikace wellness & spa hotelu Augustiniánský dům. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vychází z teoretických poznatků odborné literatury v oblasti marketingové komunikace cestovního ruchu, marketingové komunikační strategie a nástrojů marketingové komunikace. Praktická část obsahuje situační analýzu v podobě charakteristiky hotelu a jeho služeb, vyhodnocení stávající marketingové komunikace, segmentace trhu, analýzu konkurence a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. V projektové části je vytvořen projekt marketingové komunikace hotelu, který je využitelný v praxi s ohledem na situační analýzu hotelu. Součástí projektu je posouzení nákladů, rizik a časového hlediska projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24001
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29696
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account