Vliv marketingových komunikací v místě prodeje zboží na rozhodovací proces zákazníka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv marketingových komunikací v místě prodeje zboží na rozhodovací proces zákazníka |
Autor: |
Špalek, Mojmír
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Předmětem této Diplomové práce je otázka ovlivňování rozhodovacího procesu zákazníků v místě prodeje. Místem prodeje je v rámci této práce Moderní trh. Jedná se tedy o zmapování, jaký vliv mají marketingové komunikace v místě prodeje na finální rozhodnutí zákazníka. Přičemž podstatu práce tvoří nejenom způsob komunikace, ale i forma prezentace nabízeného zboží. V první části se práce zaměřuje na základní vymezení marketingových komunikací, které přímo v místě prodeje ovlivňují rozhodovací proces zákazníků a to s důrazem na Českou republiku, respektive na prostředí typické pro český Moderní trh. Současně se ovšem práce věnuje i rozhodnutím, které zákazník učinil již před vstupem do místa prodeje zboží. Práce se tedy věnuje i míře původního rozhodnutí a vůli si ji udržet, se kterou zákazník vstupuje do místa prodeje zboží. V první části tedy půjde o jakési zmapování výchozího stavu zákazníka, těsně před tím, než bude vystaven marketingovým komunikacím v místě prodeje. Druhá část této diplomové práce se pak věnuje procesu výběru a rozhodovacímu procesu zákazníka pro zakoupení vybraného typu rychloobrátkového zboží. Práce současně mapuje nutnost diverzifikace komunikací v závislosti na typu rychloobrátkového zboží. Součástí druhé části práce je i výzkumné šetření, které se zaměřuje na potvrzení stanovených hypotéz ohledně změn rozhodnutí zákazníků v místě prodeje a to na základě marketingových komunikací, jimž byli v průběhu prodejního procesu zákazníci vystaveni. Závěrečná, tedy třetí část práce, pak obsahuje návrh projektu, který představuje řešení konkrétního optimálního přístupu ke komunikaci vybraného rychloobrátkového produktu v místě prodeje. V rámci třetí části je pak kladen důraz na nalezení optimální formy komunikace konkrétního vybraného produktu v závislosti na investicích do podpory prodeje vybraného zboží. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23980
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32521
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet