Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o. |
Autor: |
Mura, Roman
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vypracování projektu implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o., která působí v oblasti prodeje pneumatik. Teore-tická část práce se zabývá teoretickými východisky a nástroji z oblasti mobilního marke-tingu, které lze aplikovat na danou společnost. Analytická část posuzuje současný stav marketingové komunikace společnosti a analyzuje mobilní marketing vybraných konku-renční společností. Projektová část práce vychází z výsledků provedených analýz a vypra-covává projekt aplikace vhodných nástrojů mobilního marketingu do marketingové komu-nikace společnosti. Projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23970
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
29621
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet