Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. |
Author: |
Maňáková, Kateřina
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na průmyslovém trhu a vypracováním projektu marketingové komunikace pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je pozornost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikům na průmyslovém trhu a novým trendům v marketingu. Následuje analytická část, ve které je provedena situační analýza společnosti, pomocí marketingového výzkumu, SWOT analýzy, BCG matice a analýzy konkurence. Informace získané v analytické části slouží jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který je obsažen v poslední praktické části této práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23962
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29616
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account