Marketingové komunikace vysoké školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace vysoké školy |
Autor: |
Borovská, Simona
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace vysoké školy. Teoretický základ vymezuje základní pojmy, jako je marketing a marketingové komunikace vysoké školy a marketingový výzkum. V praktické části je zpracován marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Dotazovány byly vnitřní i vnější cílové skupiny Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a výsledky dotazníku sloužily k analýze současných marketingových komunikací UTB. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení na zlepšení komunikace UTB se svými cílovými skupinami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23959
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32428
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet