Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu |
Autor: |
Mlčák, Petr
|
Vedoucí: |
Bočková, Marcela
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je přiblížit produkt dovolená na lodi a ukázat, že je tento produkt dostupný široké veřejnosti. Má práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřím na marketingový výzkum, na využití dotazníkového šetření v praxi a charakterizuji metodu mystery shopping. V praktické části popíši fungování a vývoj cestovní agentury CKM Olomouc, analyzuji výsledky provedeného mystery shoppigu u předem vybraných prodejců a vyhodnotím dotazník. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23955
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32676
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet