Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Dovolená na lodi - nabídka českých CK a povědomí klientů o tomto produktu
Autor: Mlčák, Petr
Vedoucí: Bočková, Marcela
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je přiblížit produkt dovolená na lodi a ukázat, že je tento produkt dostupný široké veřejnosti. Má práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřím na marketingový výzkum, na využití dotazníkového šetření v praxi a charakterizuji metodu mystery shopping. V praktické části popíši fungování a vývoj cestovní agentury CKM Olomouc, analyzuji výsledky provedeného mystery shoppigu u předem vybraných prodejců a vyhodnotím dotazník.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23955
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32676


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mlčák_2013_bp.pdf 1.551Mb PDF Zobrazit/otevřít
mlčák_2013_vp.pdf 672.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
mlčák_2013_op.pdf 505.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet