Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty
Autor: Bartošová, Alena
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro komunikaci se studenty. Cílem je navrhnout koncept potenciálně úspěšného eventu a seznámit s problematikou event marketingu. Teoretická část je věnována teorii event marketingu, jeho integrace do marketingové komunikace a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje event marketingové aktivity společnosti GTS ALIVE, které jsou primárně zaměřeny na studenty vysokých škol. Součástí je i provedený on-line průzkum za účelem identifikace preferovaných forem trávení volného času studentů vysokých škol. Z výsledků průzkumu vychází projektová část, která navrhuje koncept hudebních party eventů s cílem oslovit studenty vysokých škol, zapojit je do programu a prostřednictvím emocí posílit pozitivní vnímání značky ISIC.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23934
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26155


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartošová_2013_dp.pdf 3.689Mb PDF Zobrazit/otevřít
bartošová_2013_vp.pdf 53.97Kb PDF Zobrazit/otevřít
bartošová_2013_op.pdf 73.68Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet