The Back Translation Method

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Back Translation Method

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Back Translation Method
Autor: Křivohlávková, Helena
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním metody zpětného překladu. V práci je popásno, jak metoda funguje, kdy je vhodné ji používat a jaké jsou výhody jejího použití. K tomu, aby bylo metodě zpětného překladu je vysvětlen její význam v rámci mezinárodních reklamních kampaní. Analytická část práce se zabývá rozebráním reklamních kampaní tří mobilních operátorů, v rámci každého operátora dochází ke zkoumání jeho reklam z různých zemí a k posouzení, zda mobilní operátor používá metodu zpětného překladu či nikoli a pokud ji nepoužívá, je uvedeno proč. V závěrečné projektové části je navrženo, jak by mohli jednotliví mobilní operátoři metodu zpětného překladu používat a jaké výhody by jim to přineslo. Tato práce dochází k závěru, že míra využití metody zpětného překladu je u každého mobilního operátora jiná, nicméně že je vhodná pro všechny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23919
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26429


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křivohlávková_2013_dp.pdf 1.620Mb PDF Zobrazit/otevřít
křivohlávková_2013_vp.pdf 132.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
křivohlávková_2013_op.pdf 213.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet