The Back Translation Method
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Back Translation Method |
Autor: |
Křivohlávková, Helena
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním metody zpětného překladu. V práci je popásno, jak metoda funguje, kdy je vhodné ji používat a jaké jsou výhody jejího použití. K tomu, aby bylo metodě zpětného překladu je vysvětlen její význam v rámci mezinárodních reklamních kampaní. Analytická část práce se zabývá rozebráním reklamních kampaní tří mobilních operátorů, v rámci každého operátora dochází ke zkoumání jeho reklam z různých zemí a k posouzení, zda mobilní operátor používá metodu zpětného překladu či nikoli a pokud ji nepoužívá, je uvedeno proč. V závěrečné projektové části je navrženo, jak by mohli jednotliví mobilní operátoři metodu zpětného překladu používat a jaké výhody by jim to přineslo. Tato práce dochází k závěru, že míra využití metody zpětného překladu je u každého mobilního operátora jiná, nicméně že je vhodná pro všechny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23919
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26429
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet