Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ |
Autor: |
Vybíral, Pavel
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Situace v českém vzdělávacím systému je dlouhodobě neudržitelná. Za poslední desetiletí se musí stále více univerzit potýkat s klesajícím zájmem o své studijní programy ze stran uchazečů. Samotná podstata problému spočívá v krátkozraké vzdělávací politice, která nebrala v úvahu demografický vývoj a jeho implikace do budoucna. Výsledkem je stav, kdy zde jednoduše není dostatek studentů k obsazení všech otevíraných míst. Bakalářská práce je výsledkem autorovy snahy efektivně reagovat na tento problém a přijít se základním vhledem do problému pro zainteresované strany a jeho možným částečným řešením z oblasti marketingových komunikací. Praktická část práce se zaměřuje na komu-nikační aktivity v projektu PolymeryFT, jehož hlavním cílem je zkvalitňovat a zlepšovat studijní programy polymerních oborů na Univerzitě Tomáše Bati. Na této případové studii se totiž ukazuje, že je možné efektivně snížit rapidní pokles zájmu potenciálních uchazečů o studium pomocí malých, ale uvážlivých investic do integrované komunikace |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23906
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32353
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet