Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace |
Autor: |
Marešová, Kamila
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je shrnout historii společnosti Baťa a popsat život a názory jejího zakladatele Tomáše Bati a popsat jeho přínos v rámci propagace a reklamy. V teoretické části je provedena historická rešerše zabývající se historií, vznikem a úspěchy společnosti Baťa, životem a názory jejího zakladatele Tomáše Bati a je v ní také popsána stručná historii propagace a reklamy na našem území v omezeném časovém období. V praktické části práce přinese souhrn propagačních metod společnosti Baťa a poté je srovná s dobovými materiály a se současnými propagačními metodami společnosti. Na závěr bude provedeno dotazníkové šetření ohledně povědomí o životě Tomáše Bati. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23901
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32331
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet