[NEOBHÁJENO] Město jako značka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Město jako značka |
Autor: |
Ondrová, Veronika
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se věnuje vnímání města jako značky. Stejně jako pro obchodní značku znamená její budování a positioning zvýšený zisk peněz, lehčí zapamatovatelnost, kladné asociace a loajální chování při nákupu, můžeme tyto hodnoty převést na město. Ač si to mnozí nemusejí uvědomit, města mají spoustu konkurence ? bojují mezi sebou o obyvatele, investory či turisty. Vytvoření jedinečné značky města a její správné umístění v mysli příjemce se městu mnohonásobně vrátí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23895
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
26437
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet