Marketingové komunikace oděvní značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace oděvní značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace oděvní značky
Autor: Šulíková, Zuzana
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci užívané v módním průmyslu se zaměřením na španělskou oděvní značku Zara. Účelem této práce je vymezit užití marketingové komunikace v oblasti oděvního průmyslu a následně zmapovat užité komunikační nástroje společnosti Zara na českém trhu. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení vnímání těchto komunikačních nástrojů spotřebiteli a také posouzení vnímání komunikovaného obsahu. Práce je rozdělena na dva oddíly: teoretickou a praktickou část. První oddíl se věnuje definování stěžejních marketingových pojmů s ohledem na módní průmysl. Druhá část se zabývá charakteristikou marketingového a komunikační mixu společnosti Zara. Práce také obsahuje výsledky marketingové výzkumu týkajícího se povědomí českých spotřebitelů o užitých komunikačních nástrojích společnosti Zara na českém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23876
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32343


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šulíková_2013_bp.pdf 3.646Mb PDF Zobrazit/otevřít
šulíková_2013_vp.pdf 54.14Kb PDF Zobrazit/otevřít
šulíková_2013_op.pdf 212.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet