Komunikační strategie autosalonu Fiat
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie autosalonu Fiat |
Autor: |
Váňová, Lada
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zabývající se tématem zpracování komunikační strategie autosalonu Fiat popisuje ve své teoretické části marketinkovou komunikaci, komunikační strategii, její proces a obsah. Tuto část uzavírá vymezení metodologie, která slouží k aplikaci v praktické části. Jsou zde také stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostřední, analýzu konkurence a dotazníkové šetření. Na základě výsledků jsou ověřeny stanovené výzkumné otázky. Práci uzavírá projektová část, která obsahuje konkrétní návrh komunikační strategie pro autosalon Fiat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23873
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32472
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet