Projekt zatraktivnění značky pro potencionální klienty MPU

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zatraktivnění značky pro potencionální klienty MPU

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zatraktivnění značky pro potencionální klienty MPU
Autor: Černíková, Monika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem diplomové práce je přiblížit značku Moravského peněžního ústavu -spořitelního družstva (dále jen MPU) a částečně zjistit její postavení mezi potencionálními klienty. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti značky, fungování finančního systému, bankovního marketingu a marketingového výzkumu. V praktické části je představena a analyzována společnost, která je předmětem následného marketingového výzkumu prove-deného pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na zjištění povědomí o společnosti mezi konečnými spotřebiteli. Analýzy jsou zaměřeny na postavení MPU v konkurenčním prostředí, jejím povědomí v myslích spotřebitelů aj. Výsledkem je následné šetření, jež poskytuje ucelený pohled na značku MPU a konečná doporučení, jak zvýšit její atraktivitu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23854
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29551


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
černíková_2013_dp.pdf 2.801Mb PDF Zobrazit/otevřít
černíková_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
černíková_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet