Projekt zatraktivnění značky pro potencionální klienty MPU
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zatraktivnění značky pro potencionální klienty MPU |
Autor: |
Černíková, Monika
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je přiblížit značku Moravského peněžního ústavu -spořitelního družstva (dále jen MPU) a částečně zjistit její postavení mezi potencionálními klienty. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti značky, fungování finančního systému, bankovního marketingu a marketingového výzkumu. V praktické části je představena a analyzována společnost, která je předmětem následného marketingového výzkumu prove-deného pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na zjištění povědomí o společnosti mezi konečnými spotřebiteli. Analýzy jsou zaměřeny na postavení MPU v konkurenčním prostředí, jejím povědomí v myslích spotřebitelů aj. Výsledkem je následné šetření, jež poskytuje ucelený pohled na značku MPU a konečná doporučení, jak zvýšit její atraktivitu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23854
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29551
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet