Využití eye trackingu v internetovém marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití eye trackingu v internetovém marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití eye trackingu v internetovém marketingu
Autor: Marvan, Lukáš
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Teoretická část práce shrnuje dosavadní historii a poznatky týkající se využití eye trackingu jak obecně, tak jeho použití pro výzkum v oblasti elektronického marketingu, tedy např. pro měření internetových stránek nebo direct mailových kampaní. Praktická část práce popisuje realizované měření oční kamerou na vybraných typických příkladech elektronických komunikátů s cílem zjistit, jaké grafické a obsahové prvky ovlivňují pohledy a pozornost jejich čtenářů. Cílem projektové části práce je sestavení sady metodických rad a pokynů pro tvůrce elektronických komunikátů, opírající se o výsledky měření a jejich analýzy provedené v praktické části práce a naplánování směřování dalšího výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23850
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32507


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marvan_2013_dp.pdf 4.849Mb PDF Zobrazit/otevřít
marvan_2013_vp.pdf 52.21Kb PDF Zobrazit/otevřít
marvan_2013_op.pdf 52.36Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet