Marketing a propagace pěveckého sboru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace pěveckého sboru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace pěveckého sboru
Autor: Dušková, Martina
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingem a propagací středoškolského pěveckého sboru. První část práce shrnuje teoretická východiska v oblasti arts marketingu, marketingového a komunikačního mixu v oblasti kultury a analýzy konkurence. Zaměřuje se také na vymezení pojmů týkajících se pěveckých sborů a jejich propagace. Praktická část práce obsahuje analýzu komunikačních a propagačních aktivit pěveckého sboru Corale. Projektová část navazuje na získané poznatky a věnuje se vypracování návrhu komunikační strategie sboru pro konkrétní projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23846
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32433


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dušková_2013_dp.pdf 4.996Mb PDF Zobrazit/otevřít
dušková_2013_vp.pdf 54.30Kb PDF Zobrazit/otevřít
dušková_2013_op.pdf 219.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet