Průzkum spokojenosti zákazníků CK Singletour
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Průzkum spokojenosti zákazníků CK Singletour |
| Autor: |
Holá Linková, Markéta
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky v oblasti cestovního ruchu, přibližuje význam marketingu a zákaznické spokojenosti ve službách cestovních kanceláří a specifikuje profil českých singles, jejich požadavky, potřeby a nákupní chování. Základním tématem je měření spokojenosti zákazníků Cestovní kanceláře Singletour. Práce přibližuje a upozorňuje na specifika činnosti v oblasti pořádání a organizace zájezdů pro singles. V praktické části je hlavním projektem zahájení pilotního průzkumu spokojenosti zákazníků CK Singletour a navržení dalšího postupu a pokračování v monitorování zákaznické spokojenosti. Zvolenou metodou měření zákaznické spokojenosti byla teorie rozporu očekávání stávajících zákazníků při zahájení pobytu a následné sdělení uspokojení těchto očekávání před návratem ze zájezdu. Výstupem práce je analýza primárního šetření, doplnění dalších dostupných dat a návrh doporučení pro další marketingovou a obchodní strategii sledované cestovní kanceláře. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23842
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32373
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet