Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz |
Autor: |
Winklerová, Petra
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na téma komunikační strategie internetového obchodu Ciga-rette.cz. Jejím cílem je navrhnout na základě kvalitně provedených marketingových analýz funkční a cenově přijatelnou komunikační strategii. Teoretická část se věnuje získání poznatků z oblasti e-commerce, internetového marketingu, marketingových analýz a platné legislativy. Praktická část analyzuje konkurenční prostředí v oblasti podnikání s elektronickými cigaretami a hlavní konkurenty obchodu Cigarette.cz. Součástí je situační analýza, obsahová analýza a mystery shopping. Z výsledků jednotlivých analýz vychází projektová část, jež je tvořena dvěma částmi ? návrhem změn v obchodu Cigarette.cz a návrhem proveditelné komunikační strategie doplněné o rozpočet a časový harmonogram. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23837
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32527
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet