Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. |
Author: |
Plačková, Ludmila
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. Diplomová práce má tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci obecně i na B2B trzích, dále trendy marketingové komunikace na B2B trzích a vysvětluje pojmy týkající se situační analýzy. Analytická část je věnována představení firmy, PESTEL analýze, charakteristice konkuren-ce, Porterově analýze a analýze SWOT. Dále je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě. Na základě poznatků ze všech analýz je vypracován projekt, v jehož závěru je provedena jeho nákladová, časová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23822
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
29627
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account