Komunikační strategie malé firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie malé firmy |
Autor: |
Vykoukalová, Hana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Podstatou diplomové práce je, na základě získaných informací a provedených analýz sesta-vit strategii komunikace a kampaň pro firmu VYTO INTERIER s.r.o. Teoretická část práce přibližuje čtenáři fungování malé firmy a specifika jejího marketingu, a dále pojmy komu-nikační strategie a Corporate Identity. Jsou zde popsány také metodologické postupy použité při následných analýzách. V praktické části lze pak nalézt charakteristiku firmy VYTO, včetně její současné korporátní identity. Dále jsou součástí praktické části jednotlivé analýzy, které určují a přibližují prostření firmy a její okolí. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve výsledné SWOT analýze. Následuje projektová část diplomové práce, ve které jsou popsány konkrétní prvky navrhovaných komunikačních aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23806
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
32474
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet