Komunikační strategie malé firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie malé firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie malé firmy
Autor: Vykoukalová, Hana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Podstatou diplomové práce je, na základě získaných informací a provedených analýz sesta-vit strategii komunikace a kampaň pro firmu VYTO INTERIER s.r.o. Teoretická část práce přibližuje čtenáři fungování malé firmy a specifika jejího marketingu, a dále pojmy komu-nikační strategie a Corporate Identity. Jsou zde popsány také metodologické postupy použité při následných analýzách. V praktické části lze pak nalézt charakteristiku firmy VYTO, včetně její současné korporátní identity. Dále jsou součástí praktické části jednotlivé analýzy, které určují a přibližují prostření firmy a její okolí. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve výsledné SWOT analýze. Následuje projektová část diplomové práce, ve které jsou popsány konkrétní prvky navrhovaných komunikačních aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23806
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32474


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vykoukalová_2013_dp.pdf 1.180Mb PDF Zobrazit/otevřít
vykoukalová_2013_vp.pdf 55.22Kb PDF Zobrazit/otevřít
vykoukalová_2013_op.pdf 212.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet