Erotika a sex v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Erotika a sex v reklamě |
Autor: |
Klocová, Michaela
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá erotikou a sexem v reklamě. Zaměřuje se pak především na postoje žen k této problematice. První část práce přináší teoretická východiska ? definuje reklamu, její formy a historii, dále erotiku a její různé projevy v reklamě. Druhá část práce představuje dotazníkové šetření, které proběhlo na přelomu února a března 2013 a bylo určeno právě ženám. Cílem bylo zjistit postoje žen k erotice, sexu a nahotě v reklamě, nalézt takový prvek, který jejich postoj značně ovlivňuje, a především pak to, nakolik ovlivňuje jejich postoj vztah mezi produktem a užitou erotikou. Třetí část práce využívá získaných poznatků z předchozího dotazníkového šetření a aplikuje je na přepracování nevhodné erotické reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23804
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32448
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet