Erotika a sex v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Erotika a sex v reklamě
Autor: Klocová, Michaela
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato práce se zabývá erotikou a sexem v reklamě. Zaměřuje se pak především na postoje žen k této problematice. První část práce přináší teoretická východiska ? definuje reklamu, její formy a historii, dále erotiku a její různé projevy v reklamě. Druhá část práce představuje dotazníkové šetření, které proběhlo na přelomu února a března 2013 a bylo určeno právě ženám. Cílem bylo zjistit postoje žen k erotice, sexu a nahotě v reklamě, nalézt takový prvek, který jejich postoj značně ovlivňuje, a především pak to, nakolik ovlivňuje jejich postoj vztah mezi produktem a užitou erotikou. Třetí část práce využívá získaných poznatků z předchozího dotazníkového šetření a aplikuje je na přepracování nevhodné erotické reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23804
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32448


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klocová_2013_dp.pdf 3.592Mb PDF Zobrazit/otevřít
klocová_2013_vp.pdf 67.42Kb PDF Zobrazit/otevřít
klocová_2013_op.pdf 55.15Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet