Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. |
| Autor: |
Marešová, Lucie
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářské práce s názvem Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. pojednává o marketingové komunikaci této lázeňské společnosti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti cestovního ruchu a lázeňství zaměřené na historii, aktuální trendy, legislativní změny a marketing. V praktické části jsou popsány marketingové komunikace společnosti Lázně Františkovy Lázně a.s. v letech 2011 - 2012, zhodnocení této činnosti a případná doporučení, která vy-plývají z výsledků dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na průzkum cílové skupiny. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23785
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26070
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet