Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv televizní reklamy na děti mladšího školního věku |
Autor: |
Sedláčková, Lenka
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje vlivu televizní reklamy na děti mladšího školního věku v českém prostředí a kontextu dnešní společnosti, která je považována za konzumní. Vliv televizní reklamy souvisí především s nadměrným sledováním televize, které je mnohdy ukazatelem pasivního životního stylu. To, aby děti svůj čas trávily aktivně, a kriticky uvažovaly o svých skutečných potřebách, mohou ovlivnit především rodiče, ale také pedagogové svým působením na děti prostřednictvím mediální výchovy. Cílem práce je především ukázat, jak vnímají a přijímají televizní reklamu děti mladšího školního věku, čím je dokáže zaujmout a nakolik podléhají reklamním televizním sdělením. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23784
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32390
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet