Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům |
Autor: |
Bergerová, Edita
|
Vedoucí: |
Kamarád, Libor
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb poskytovaných v Hotelu Buchlovice tuzemským hostům. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z marketingu, jako jsou marketing, marketingový mix, marketing služeb, služby, teoretický popis analýz a marketingový výzkum. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro další část práce. Praktická část bakalářské práce je věnována analýze hotelu. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Na základě zjištění jsou hotelu podány návrhy a doporučení ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23754
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
32711
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet