Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Buchlovice tuzemským hostům
Autor: Bergerová, Edita
Vedoucí: Kamarád, Libor
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb poskytovaných v Hotelu Buchlovice tuzemským hostům. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z marketingu, jako jsou marketing, marketingový mix, marketing služeb, služby, teoretický popis analýz a marketingový výzkum. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro další část práce. Praktická část bakalářské práce je věnována analýze hotelu. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Na základě zjištění jsou hotelu podány návrhy a doporučení ke zlepšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23754
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32711


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bergerová_2013_bp.pdf 3.432Mb PDF Zobrazit/otevřít
bergerová_2013_vp.pdf 753.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
bergerová_2013_op.pdf 712.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet