Projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o. |
Autor: |
Mikešová, Veronika
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Náplní diplomové práce je projekt marketingové komunikace ve firmě Ideal Trade, spol. s r. o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou část. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Důraz je kladen také na situaci komunikačních aktivit na průmyslovém trhu, na kterém firma z velké části působí. V analytické části je představena firma, dále analyzována současná situace využívaných komunikačních aktivit, průzkum spokojenosti zákazníků a SWOT analýza. Součástí analytické části je projektová část, která obsahuje komunikační plán a určitá vhodná opatření, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23745
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29618
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet