Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků
Autor: Maturová, Lenka
Vedoucí: Mikuláštík, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem spokojenosti zákazníků a výzkumem cíleným na její zjišťování. Primárním zaměřením diplomové práce je průzkum spokojenosti zákazníku Hotelu EURO Pardubice a.s. a vyhodnocení tohoto průzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23741
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 29694


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maturová_2013_dp.pdf 1.872Mb PDF Zobrazit/otevřít
maturová_2013_vp.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maturová_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet