Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zkvalitnění služeb Hotelu EURO na základě marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků |
| Autor: |
Maturová, Lenka
|
| Vedoucí: |
Mikuláštík, Milan
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem spokojenosti zákazníků a výzkumem cíleným na její zjišťování. Primárním zaměřením diplomové práce je průzkum spokojenosti zákazníku Hotelu EURO Pardubice a.s. a vyhodnocení tohoto průzkumu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23741
|
|
Datum:
|
2013-02-22 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
29694
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet