Deadmau5 - marketing umělce hudebního průmyslu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Deadmau5 - marketing umělce hudebního průmyslu |
Autor: |
Vrága, Jan
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalarska prace se zabyva marketingem umelce-hudebniho producenta s pseudonymem Deadmau5. Teoretickacka cast je zamerena na problematiku hudby, historie hudebniho prumyslu a lehce se dotkne statusu celebrity. V prakticke casti autor provede resersi marketingovych aktivit, pricemz bude vychazet z teorie marketingu. Nasledny vyzkum na youtube by mel alespon z casti objasnit oblibenost ci neoblibenost jednotlivych marketingovych aktivit; bude zamereny na spojeni Deadmau5e s jinymi znackami. Hlavnim cilem bakalarske prace je prozkoumat, jak Deadmau5 dosahl sveho uspechu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23728
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
32352
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet