Deadmau5 - marketing umělce hudebního průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Deadmau5 - marketing umělce hudebního průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Deadmau5 - marketing umělce hudebního průmyslu
Autor: Vrága, Jan
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalarska prace se zabyva marketingem umelce-hudebniho producenta s pseudonymem Deadmau5. Teoretickacka cast je zamerena na problematiku hudby, historie hudebniho prumyslu a lehce se dotkne statusu celebrity. V prakticke casti autor provede resersi marketingovych aktivit, pricemz bude vychazet z teorie marketingu. Nasledny vyzkum na youtube by mel alespon z casti objasnit oblibenost ci neoblibenost jednotlivych marketingovych aktivit; bude zamereny na spojeni Deadmau5e s jinymi znackami. Hlavnim cilem bakalarske prace je prozkoumat, jak Deadmau5 dosahl sveho uspechu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23728
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 32352


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vrága_2013_bp.pdf 4.868Mb PDF Zobrazit/otevřít
vrága_2013_vp.pdf 53.76Kb PDF Zobrazit/otevřít
vrága_2013_op.pdf 214.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet