Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Autor: Kroupa, Martin
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Vztahy s klíčovými partnery a vnímaná image patří k hodnotám, které významně ovlivňují dosažené cíle organizace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj a integraci prostředků PR vybrané polygrafické společnosti. V souvislosti se strategickým rozvojem organizace ana-lyzuje současný stav PR a postoje partnerů v marketingovém výzkumu. Výsledky analýzy a potencionální témata trhu navrhují možnosti rozvoje komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23726
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32378


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kroupa_2013_bp.pdf 2.416Mb PDF Zobrazit/otevřít
kroupa_2013_vp.pdf 211.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
kroupa_2013_op.pdf 603.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet