Direct marketing a jeho efektivita

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Direct marketing a jeho efektivita

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Direct marketing a jeho efektivita
Autor: Voříšková, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak naplánovat direct marketingovou kampaň tak, aby byla pro zákazníka co nejpřijatelnější a díky tomu efektivní. Byl proveden kvalitativní výzkum pomocí individuálních rozhovorů, ve kterém jsem zjišťovala, jaký mají respondenti na direct marketing názor, jaké jeho formy považují za přijatelné nebo naopak nepřijatelné, zda jsou firmami s nabídkami kontaktováni a zda jim forma či frekvence vyhovuje. Na příkladech zásilek jsem zjišťovala, jaká zásilka se respondentům líbí nejvíc, a následně jsem ověřovala, zda by nabídku využili. Z výzkumu jsem získala informace, které slouží jako doporučení pro firmy, které direct marketing provozují. V práci bylo ověřeno, že je důležité mít databázi klientů, zaznamenávat informace a preference klientů a dbát na to, aby se zákazník necítil obtěžovaný. Kampaně je třeba tvořit tak, aby zákazníka zaujaly na první pohled. Ze získaných dat byl vytvořen seznam doporučení, jak kampaně tvořit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23718
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32399


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
voříšková_2013_bp.pdf 2.126Mb PDF Zobrazit/otevřít
voříšková_2013_vp.pdf 54.38Kb PDF Zobrazit/otevřít
voříšková_2013_op.pdf 56.12Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet