Počátky, vývoj a současnost české reklamní fotografie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Počátky, vývoj a současnost české reklamní fotografie |
Autor: |
Pospíšilová, Ludmila
|
Vedoucí: |
Prokop, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Má diplomová práce mapuje počátky a vývoj české reklamní fotografie s důrazem na současnost. Chtěla bych v této práci podat ucelený pohled na tuto problematiku i s širším zamyšlením nad posláním a funkcí fotografie v reklamě, s vymezením prostředků a žánrů, jež používá. Dále se má práce zabývá otázkou emociálního působení fotografie na cílové skupiny a oblastmi jejího uplatnění. V praktické části představím naše současné přední reklamní fotografy s ukázkami jejich tvorby a nabídku fotobank na českém trhu. Dále se zabývám otázkami práva a možnostmi studia fotografie na VŠ. Projektová část je zaměřena na realizované projekty reklamní agentury APRO a spolupráci agentury a fotografa. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2370
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2787
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet