Počátky, vývoj a současnost české reklamní fotografie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Počátky, vývoj a současnost české reklamní fotografie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Počátky, vývoj a současnost české reklamní fotografie
Autor: Pospíšilová, Ludmila
Vedoucí: Prokop, Jaroslav
Abstrakt: Má diplomová práce mapuje počátky a vývoj české reklamní fotografie s důrazem na současnost. Chtěla bych v této práci podat ucelený pohled na tuto problematiku i s širším zamyšlením nad posláním a funkcí fotografie v reklamě, s vymezením prostředků a žánrů, jež používá. Dále se má práce zabývá otázkou emociálního působení fotografie na cílové skupiny a oblastmi jejího uplatnění. V praktické části představím naše současné přední reklamní fotografy s ukázkami jejich tvorby a nabídku fotobank na českém trhu. Dále se zabývám otázkami práva a možnostmi studia fotografie na VŠ. Projektová část je zaměřena na realizované projekty reklamní agentury APRO a spolupráci agentury a fotografa.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2370
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2787


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšilová_2006_dp.pdfZablokované 5.203Mb PDF
pospíšilová_2006_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pospíšilová_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet