Supervize jako nástroj učící se organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Supervize jako nástroj učící se organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Supervize jako nástroj učící se organizace
Autor: Plevová, Jarmila
Vedoucí: Holešovský, Karel
Abstrakt: Diplomová práce ?Supervize jako nástroj učící se organizace? se zabývá problematikou překážek a limitů, které brání ve využívání supervize v organizacích poskytujících sociální služby a jejího možného nevyužitého potenciálu. Teoretická část se zabývá supervizí, jejím pojetím a možnostmi, které nabízí, syndromem vyhoření a sociálními službami obecně. Práce se také věnuje požadavkům na supervizora v sociálních službách a legislativnímu zakotvení supervize. Praktickou část jsem věnovala otázce: Jak jsou využívány možnosti supervize vedoucími pracovníky v organizacích, které pracují v oblasti pomáhajících profesí? Cílem výzkumu bylo poukázat na komplikace, překážky a problémy se zaváděním a využíváním supervize do organizací sociálních služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23691
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32416


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
plevová_2013_dp.pdf 763.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
plevová_2013_vp.pdf 64.42Kb PDF Zobrazit/otevřít
plevová_2013_op.pdf 243.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet