Marketingový výzkum B2B firem v praxi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový výzkum B2B firem v praxi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový výzkum B2B firem v praxi
Autor: Neckařová, Veronika
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá otázkami marketingového výzkumu tak, jak jej využívají v praxi B2B firmy - v jakých situacích firmy výzkumy využívají, jak postupují a jak využívají v praxi výsledky výzkumů. V teoretické části je uvedena charakteristika B2B trhů a B2B marketingového výzkumu, navazují typická využití a aplikace v B2B prostředí. V rámci praktické části jsou nastíněny nejčastější situace a výzkumná řešení, která B2B firmy volí. Následuje hlubší analýza konkrétních situací, které byly probírány v rámci hloubkových rozhovorů v B2B firmách. Analýza identifikuje kritická místa, která brání B2B firmám marketingový výzkum plně využít.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23678
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32383


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
neckařová_2013_bp.pdf 1.632Mb PDF Zobrazit/otevřít
neckařová_2013_vp.pdf 50.67Kb PDF Zobrazit/otevřít
neckařová_2013_op.pdf 51.99Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet