Efektivita sociálních sítí v ČR vs. Evropa vs. svět
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita sociálních sítí v ČR vs. Evropa vs. svět |
Autor: |
Miklík, Petr
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je představit čtenářům nejpopulárnější sociální sítě a jejich přínos především pro firmy, jež na ně umisťují své prezentace. Sociální sítě jsou v současné době nejvíce a nejrychleji rozvíjejícím se odvětvím sociálního mar-ketingu. Proto je vhodné sledovat, jak přešly z počáteční fáze uvádění na trh, kdy byly převážně zaměřeny na soukromé účty uživatelů, k možnosti propagace i firem-ních účtů. V praktické části se práce zaměřuje na vnímání firem a jejich prezentací z pohledu uživatelů těchto sítí. Formou kvantitativního průzkumu zjišťuje, co uživatele sociál-ních sítí na prezentacích zajímá a co naopak odrazuje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23674
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32382
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet