Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP. |
Autor: |
Snášelová, Romana
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového komunikačního plánu při ote-vírání obchodního centra, včetně programu v den slavnostního otevření.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Dále se práce zabývá etapami, formami a typy reklamních kampaní a rovněž definicí, historií, lokalizací a rozdělením nákupních center. V praktické části je charakterizována společnost vlastnící obchodní centrum. Vnější i vnitřní prostředí společnosti je analyzováno metodami PEST a SWOT. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracován projekt marketingové komunikace. Jeho součástí je nákladová, časová a riziková analýza. Závěru projektu tvoří návrh programu slavnostního otevření obchodního centra, včetně vyhodnocení reklamní kampaně z pohledu komunikační účinnosti, návštěvnosti a návratnosti investic. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23665
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29051
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet