Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.
Autor: Snášelová, Romana
Vedoucí: Kacr, Josef
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového komunikačního plánu při ote-vírání obchodního centra, včetně programu v den slavnostního otevření.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Dále se práce zabývá etapami, formami a typy reklamních kampaní a rovněž definicí, historií, lokalizací a rozdělením nákupních center. V praktické části je charakterizována společnost vlastnící obchodní centrum. Vnější i vnitřní prostředí společnosti je analyzováno metodami PEST a SWOT. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracován projekt marketingové komunikace. Jeho součástí je nákladová, časová a riziková analýza. Závěru projektu tvoří návrh programu slavnostního otevření obchodního centra, včetně vyhodnocení reklamní kampaně z pohledu komunikační účinnosti, návštěvnosti a návratnosti investic.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23665
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29051


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
snášelová_2013_dp.pdf 3.055Mb PDF Zobrazit/otevřít
snášelová_2013_vp.doc 132.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
snášelová_2013_op.pdf 1.030Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet