Styling oděvů, doplňků a image produktů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Styling oděvů, doplňků a image produktů |
| Autor: |
Porubcová, Anna
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Práca sa vo svojej teórii zaoberá hľadaním miesta módneho stylingu v módnom marketingu, marketingovej komunikácii a budovaní značky. Sústredí sa na imidž produktov, ktorý je sledovaný aj výskumom v praktickej časti. Skúmaným objektom sú dve súpravy šperkov jednej značky. Výskum sa zameriava na identifikáciu postojov ku produktom. Využíva na to metódu sémantického diferenciálu. Projektová časť obsahuje návrh komunikačnej kampane s prihliadnutím na budovanie imidžu značky a aj jej produktov. Podrobnejšie sa sústredí na funkciu stylingu v tejto kampani. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23655
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32460
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet