Styling oděvů, doplňků a image produktů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Styling oděvů, doplňků a image produktů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Styling oděvů, doplňků a image produktů
Autor: Porubcová, Anna
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práca sa vo svojej teórii zaoberá hľadaním miesta módneho stylingu v módnom marketingu, marketingovej komunikácii a budovaní značky. Sústredí sa na imidž produktov, ktorý je sledovaný aj výskumom v praktickej časti. Skúmaným objektom sú dve súpravy šperkov jednej značky. Výskum sa zameriava na identifikáciu postojov ku produktom. Využíva na to metódu sémantického diferenciálu. Projektová časť obsahuje návrh komunikačnej kampane s prihliadnutím na budovanie imidžu značky a aj jej produktov. Podrobnejšie sa sústredí na funkciu stylingu v tejto kampani.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23655
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32460


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
porubcová_2013_dp.pdf 4.391Mb PDF Zobrazit/otevřít
porubcová_2013_vp.pdf 209.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
porubcová_2013_op.pdf 217.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet