Sociální marketing a reklama
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální marketing a reklama |
Autor: |
Sanytráková, Miroslava
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce ?Sociální marketing a reklama? se zaměřuje na využívání sociálního marketingu nestátními neziskovými organizacemi prostřednictvím sociálních marketingo-vých kampaní. V praktické části se věnuje fenoménu prostituce a návrhem zákona o legali-zaci provozování prostituce. Po analýze sociálních marketingových kampaní organizací pomáhajících lidem poskytující sexuální služby byl zpracovaný projekt na finanční podporu informační kampaně zákona o legalizaci provozování prostituce. Projekt se soustřeďuje na informování lidí provozujících prostituci a na informování odborné a laické veřejnosti |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23652
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
32417
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet