Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky
Autor: Vlková, Michaela
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Práce se zabývá především analýzou, hodnocením a propojením jednotlivých prvků Corpo-rate Citizenship zvolené firmy s image značky a její komunikací. Teoretická část definuje a objasňuje jednotlivé prvky hlavního tématu, image a problematiku B2B trhů. Praktická část se kromě zmíněného zaměřuje na výzkum postoje komunity k firmě a jejich porovnání v rámci nadnárodního charakteru. V projektové části jsou již ke zjištěným nedostatkům navrhovaná řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23644
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32473


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vlková_2013_dp.pdf 2.407Mb PDF Zobrazit/otevřít
vlková_2013_vp.pdf 54.83Kb PDF Zobrazit/otevřít
vlková_2013_op.pdf 330.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet