Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortopedické obuvi v Evropě a Asii |
Autor: |
Kolářová, Jitka
|
Vedoucí: |
Vašková, Jana
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analýza propagace jednotlivých konkurenčních firem na trhu s diabetickou a ortopedickou obuví v Evropě a Asii. Této analýze předcházela identifikace jednotlivých konkurenčních firem na základě dostupných informací z internetových stránek a interních zdrojů firmy Baťa. Analýza propagace je provedena na základě informací dostupných potenciálnímu zákazníkovi, tj. na základě hodnocení propagačních materiálů a internetových prezentací samotných firem. Jako kritéria hodnocení byla volena především grafická a estetická stránka propagace a také ucelenost a úplnost informací, které z výše uvedených médií může zákazník získat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2361
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2502
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet