Klíčové komunikační kompetence vedoucího pracovníka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Klíčové komunikační kompetence vedoucího pracovníka |
Autor: |
Hradečná, Erika
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce na téma Klíčové komunikační kompetence vedoucího pracovníka je tvořena třemi částmi - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena především na komunikaci. Také věnuje pozornost asertivnímu chování, konfliktům a jejich řešení a způsobům jednání manažera. Praktická část je průzkumnou sondou, zaměřující se na způsob komunikace vedoucího pracovníka společnosti XY, jako osobu jednající s podřízenými pracovníky. Projektová část navazuje na praktickou a zabývá se návrhem jak vhodně a účelně komunikovat se zaměstnanci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23618
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
32406
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet