Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silniční dopravy v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silniční dopravy v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silniční dopravy v České republice
Autor: Stasiaková, Nikola
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá sociální reklamou se zaměřením na bezpečnost silničního pro-vozu v ČR. Teoretická část práce zahrnuje kapitolu o sociální reklamě v dnešní době, kon-krétně její definicí, typologií a tématy, kterými se zabývá. Dále se objevuje kapitola o his-torii sociální reklamy v zahraničí, v České republice a historie společnosti BESIP. V praktické části je to vývoj nehodovosti v České republice, SWOT analýza a národní stra-tegie BESIP do roku 2020. Druhá část zahrnuje také analýzu vybraných kampaní. Závěr práce obsahuje kvalitativní výzkum vnímavosti a účinnosti kampaní a apely, které působí nejvíc. Výzkum má za úkol potvrdit výzkumné otázky, popř. přijít s řešením, které by na-pomohlo vyšší úspěšnosti kampaní v budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23615
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32335


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stasiaková_2013_bp.pdf 3.481Mb PDF Zobrazit/otevřít
stasiaková_2013_vp.pdf 53.16Kb PDF Zobrazit/otevřít
stasiaková_2013_op.pdf 214.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet