Optimalizace frekvence internetové videoreklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace frekvence internetové videoreklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace frekvence internetové videoreklamy
Autor: Fryš, Petr
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá možnostmi optimalizace frekvence internetové videore-klamy. Efektivní frekvence je v této práci posuzována z hlediska výsledků mediálních pa-rametrů. Na základě analýzy sekundárních dat vybraných internetových kampaní jsou hle-dány z mediálního pohledu nejefektivnější frekvenční úrovně využitých reklamních video-spotů. Výsledky kampaně jsou uvedeny pro každou úroveň zvlášť a na základě definova-ných parametrů je stanovována optimální frekvenční úroveň. Projektová část práce se za-bývá simulací mediálních výsledků kampaní, pokud by pro analyzované videospoty byly aplikovány maximální doporučené frekvence opakování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23608
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32488


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fryš_2013_dp.pdf 2.575Mb PDF Zobrazit/otevřít
fryš_2013_vp.pdf 54.73Kb PDF Zobrazit/otevřít
fryš_2013_op.pdf 55.26Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet