Optimalizace frekvence internetové videoreklamy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Optimalizace frekvence internetové videoreklamy |
Autor: |
Fryš, Petr
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi optimalizace frekvence internetové videore-klamy. Efektivní frekvence je v této práci posuzována z hlediska výsledků mediálních pa-rametrů. Na základě analýzy sekundárních dat vybraných internetových kampaní jsou hle-dány z mediálního pohledu nejefektivnější frekvenční úrovně využitých reklamních video-spotů. Výsledky kampaně jsou uvedeny pro každou úroveň zvlášť a na základě definova-ných parametrů je stanovována optimální frekvenční úroveň. Projektová část práce se za-bývá simulací mediálních výsledků kampaní, pokud by pro analyzované videospoty byly aplikovány maximální doporučené frekvence opakování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23608
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32488
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet