Regulace reklamy v lékové oblasti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Regulace reklamy v lékové oblasti |
Autor: |
Babicová Petláková, Veronika
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Dopady reklamy v oblasti léčivých přípravků není možné srovnávat s jakýmkoliv jiným spotřebním zbožím, a tak právě tato oblast vyžaduje speciální kritéria pro zajištění přínosné marketingové komunikace. Tato bakalářská práce popisuje vývoj regulace reklamy v oblasti léčivých přípravků se zaměřením na Českou republiku, zejména v období od roku 2002. Teoretická část se zaměřuje na vývoj regulace reklamy v zahraničí i České republice. Tento vývoj je zároveň dokreslen ukázkami případů, které jej dle autora práce nejvíce ovlivnily. Praktická část se zaměřuje již pouze na Českou republiku, speciálně na období od roku 2002. Základem je nejen popis vývoje legislativních požadavků, ale prostřednictvím analýzy rozhodnutí dozorových orgánů i přiblížení nejčastějších pochybení ve vybrané lékové skupině, kterou jsou očkovací látky. Veškerá zjištění jsou vyhodnocena z pohledu možného dopadu na zdraví pacientů, ale i na všeobecnou důvěru v institut ochrany zdravím prostřednictvím očkování. Zároveň analýza upozorňuje i na případná omezení ze strany dozorových orgánů, která by však pro zvýšení efektivity kontrolních činností bylo vhodné pře-konat. Závěrečné sdělení shrnuje veškerá zjištění, popisuje návrhy dalších případných aktivit v budoucnu a také vlastní zhodnocení přínosu autora v této oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23605
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32361
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet