Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky |
Autor: |
Petr, Jiří
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Předmětem práce je seznámení se s problematikou etických aspektů reklamy a podpory prodeje tabákových výrobků a postojem veřejnosti k této oblasti. Hlavní spojující téma je reklamní komunikace tabákových společností a její zákonné a etické hranice. Teoretická část popisuje historické souvislosti, současnou situaci a vysvětluje specifika tohoto odvětví. V praktické části jsou popsány současné strategie tabákových společností doplněné o reálné údaje, získané provedeným výzkumem. Část projektová pak předkládá návrhy na možná opatření, vedoucí ke zlepšení současné situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23603
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32511
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet