Interní komunikace Aukro
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace Aukro |
Autor: |
Vojáčková, Tereza
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Teoretická část práce se věnuje pojmu interní komunikace v rámci oboru public relations neboli vztahů s veřejností, její definici, významu, užití v praxi, současným trendům a nástrojům využívaným pro interní komunikaci firem. Dále popisuje samotný proces komunikace a pojem firemní kultura, která přímo ovlivňuje nastavení interní komunikace ve firmách a jiných subjektech. Součástí teoretické části je rovněž popis marketingových výzkumů využitých pro účely této práce ? hloubkové rozhovory, průzkumná sonda a koláž. Praktická část se zaměřuje na reálné využití interní komunikace ve zlínské společnosti Aukro, která je v současnosti největším obchodním portálem v České republice. Popisuje využívané nástroje a na základě výzkumů hodnotí jejich účinnost. Výsledkem práce je zhodnocení aktuálně nastavené interní komunikace v Aukru a návrh na její zdokonalení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23590
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32350
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet