Marketingový plán firmy MANAG, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán firmy MANAG, a.s. |
Author: |
Manová, Lada
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán stavební spoelčnosti MANAG, a.s. V teoretické části je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingového plánu. V praktické části jsou zhodnoceny stávající marketingové činnosti společnosti a následně jsou provedeny marketingové situační analýzy, a to SLEPTE analýza, analýza konkurence z hlediska marketingových činností a SWOT analýza. Získané podklady jsou využity k sestavení projektu marketingového plánu. Projekt je podroben rizikové, nákladové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23587
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29693
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account