Identifikace cílových skupin pro komunikaci internetového portálu 60+

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin pro komunikaci internetového portálu 60+

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin pro komunikaci internetového portálu 60+
Autor: Kučerová, Jana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá identifikací segmentů a vytvořením jejich profilů u populace nad 35 let. Záměrem je výběr cílových skupin pro nový internetový portál zaměřený na seniory starší 60 let. Analýza je provedena na základě kvantitativního průzkumu - dotazníkového šetření, diferencovaně mezi samotnými potenciálními uživateli nového portálu a mezi jejich dětmi. Dotazování je zaměřeno na prozkoumání potřeby získávat informace prostřednictvím internetu, preferenci médií, odhalení hodnotových a zájmových oblastí. Zjištěné zájmové oblasti jsou porovnány s obsahovou analýzou stávajících portálů pro seniory. Na základě získaných informací jsou vybrány cílové skupiny pro komunikaci nového internetového portálu a doporučena strategie targetingu a positioningu. Dále jsou dopo-ručena vhodná média pro komunikaci a obsahové okruhy portálu 60+.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23580
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32499


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kučerová_2013_dp.pdf 3.331Mb PDF Zobrazit/otevřít
kučerová_2013_vp.pdf 211.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
kučerová_2013_op.pdf 217.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet