Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Nízkorozpočtová komunikační kampaň |
| Autor: |
Kratochvíl, Michal
|
| Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce popisuje nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí českého vydavatelství časopisů a webových deníků. Teoretická část hledá vhodné nástroje nízkorozpočtového marketingu, praktická část empiricky analyzuje současné kampaně vydavatelství a doporučuje další nízkorozpočtové nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí praktické části je i odpověď na výzkumnou otázku, zda-li je možné oslovit milion potencionálních čtenářů nebo zákazníků za sto tisíc korun. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23573
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
32377
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet